Alice Quist

Hejsan!
 
Jag heter Alice Quist, jag är 13 år och älskar rosa. I min blogg kommer jag mest skriva om mode, assesoarer, personligt, vänner, foto och olika stilar. Jag kommer skriva ganska mycket om vad som händer i mitt liv med kompisar, familj osv. På min fritid så gillar jag att spela handboll, dansa, fota och vara med mina kompisar! Jag skaffade min blogg eftersom att min kompis Tyra har en blogg, vi var bästa vänner förut men nu har hon flyttat. Den här helgen är jag och min familj och besöker henne. Så jag tänkte, varför inte skaffa en blogg? Det verkar jättekul. Jag hoppas verkligen ni kommer att gilla min blogg. Designen håller på att fixas just nu, jag får lite hjälp av Tyra. Men vi hörs, hejdå!
 
Xoxo Alice Quist :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0